Hoe vlot contactloos betalen? - Kantoor Verhofstadt

Hoe vlot contactloos betalen?

Handen gewassen? Check.
Social distancing? Check.
Mobiel betalen? Check.

We mogen stapsgewijs meer uit ons kot komen, maar toch blijft het belangrijk dat dit in alle veiligheid gebeurt. En daarin speelt mobiel betalen een belangrijke rol.

Met de Crelan bankkaart

Contactloos betalen met uw Crelan bancontactkaart is makkelijk en snel. Gewoon uw kaart vlakbij het contactloos symbool op de betaalterminal houden (aanraken is niet nodig) en het is betaald.

Maximum 50 EUR per verrichting

Op deze manier kan u tot 50 EUR contactloos betalen. Voor grotere bedragen is het ingeven van de pincode wel verplicht.

Heeft u nog geen contactloze kaart?

Op uw kaart staat rechts van de chip het contactloos symbooltje. Staat dit er niet op? Dan kan uw kaart nog niet contactloos betalen.

Contacteer ons om uw kaart te vervangen.

Opgelet: de functie contactloos betalen zal pas werken van zodra u één keer met de pincode betaald heeft.

En met Payconiq by Bancontact

Contactloos betalen kan ook met uw smartphone of tablet dankzij Payconiq. Door het scannen van een QR-code kan u hiermee snel betalingen uitvoeren: online, in de winkel, aan vrienden, rekeningen en facturen.

Hoe gaat u aan de slag met Payconiq?

Stap 1: open uw Crelan Mobile app op uw smartphone of tablet

Stap 2: Maak uw gebruikersprofiel aan. Geef uw persoonlijke gegevens in en kies een pincode van 4 cijfers. Deze moeten niet dezelfde zijn als de pincode van uw bancontactkaart. De app is meteen actief.

Stap 3: Koppel uw bancontactkaart en bankrekening. Voeg uw kaartgegevens in en geeft de kaart een naam. Link ook uw bankrekening aan de app om vrienden vanop afstand te kunnen betalen.

Stap 4: U kan nu mobiel betalen!

Hoeveel kan u betalen met Payconiq?

Dat hangt af van de betalingslimieten op uw kaart. Standaard is dit 2500 EUR in winkels gedurende de laatste 7 dagen.

U kan de limieten van uw kaart zelf beheren via MyCrelan.be (linksboven “Profiel”) en de Crelan Mobile App (menu “Debetkaarten beheren”).

Heeft u nog vragen? Aarzel niet ons te contacteren. Wij helpen u graag verder.

 

27.06.2020

Open icon
Close icon

Contact

Gentse Steenweg 8,
9160 Lokeren
09 339 08 08
Online afspraak maken
Of via Whatsapp (09 339 08 08)

Bank: lokeren.gentsesteenweg@crelan.be
Verzekeringen: info@kantoor-verhofstadt.be
Privacygegevens: katrien@kantoor-verhofstadt.be (DPO)

Openingsuren

Ma:8u30 – 12u30   13u30 – 16u30
Di:8u30 – 12u30   16u00 – 18u00
Wo:8u30 – 12u30   op afspraak
Do:8u30 – 12u30   13u30 – 16u30
Vr:8u30 – 12u30   13u30 – 16u30
Za:9u00 – 12u00 (niet in juli en augustus)

Nieuwsbrief

Maximaal 1 keer per maand relevante info in uw mailbox.